حمام شیشه ای

با مدرن تر شدن تجهیزات داخل ساختمان ها یکی از تجهیزاتی که امروزه برای زیبایی و تنوع بیشتر سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار گرفته است، به نوعی کابین دوشی است. با هیرا درب برای کسب اطلاع بیشتر در مورد، قیمت و خرید حمام شیشه ای یا همان کابین دوشی همراه شوید.

حمام شیشه ای چرا مورد استقبال طراحان داخلی قرار گرفته است؟

کابین دوشی علاوه بر زیبا سازی فضای داخلی حمام از فرسوده شدن دیوار های حمام در اثر رطوبت نیز جلوگیری می کند. همینطور ایجاد احساس فضای باز و شفاف، زیبایی، سهولت در نظافت و ایجاد احساس طراحی مدرن طرافدار بیشتری دارد.

قیمت حمام شیشه ای

این سبک حمام می تواند پارامتر های متفاوتی برای سنجش و تعیین قیمت نهایی کابین دوشی داشته باشد، که توسط کارشناسان و افراد دارای تخصص در این زمینه مورد محاسبه قرار میگیرد. قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

1- جنس شیشه

در ساخت این نوع حمام کیفیت و نوع ساخت شیشه بسپار مهم هست. به دلیل استفاده از شیشه سکوریت که مقاومت بالا در برابر حرارت دارد قیمت بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارد.

2- طراحی و ابعاد

مدل، نوع و طراحی در هزینه ها تاثیر گذار است. نوع ورق و اکسسوری ها در قیمت این محصول حائز اهمیت است از جمله پارامترهایی که در تغییر و کم و بیش شدن قیمت حمام شیشه ای تاثیر دارند شامل میزان ضخامتی که برای شیشه سکوریت در نظر گرفته می شود و همین طور تعداد لایه ها و میزان شفافیت خواهد شد. این عوامل تاثیر مستقیمی بر روی قیمت حمام شیشه دارند. برای مشاهده محصولات دیگر از جمله شیشه بالکنی با ما تماس بگیرید.

خرید حمام شیشه ای

حمام یا کابین دوشی اغلب از جنس شیشه سکوریت و نشکن تهیه و ساخته می شود و البته لازم به ذکر است که نمونه تلقی آن در بازار عرضه می شود که همان طور که مشخص است، جنس شیشه دارای مقاومت بالاتری خواهد بود و طول عمر بیشتری را داراست. پس از خرید کابین های دوش به صورت دائمی و مکرر نیاز به شست و شو دارند، طبیعی است که شیشه در برابر فشار آب ، شست و شوی مکرر یا حتی شوینده های مورد نظر و یا ضربه های احتمالی نیز دارای مقاومت بیشتری خواهد بود پس قبل از خرید کابین دوشی باید نیاز و کاربرد خود را برسی کنید. مجموعه هیرا درب با چندین سال تجربه در زمینه ی کابین دوشی و شیشه سکوریت توانسته است با ارائه کیفیت بالا و قیمتی مناسب، اطمینان مشتریان را به خود جلب کند. با ما همراه باشید.

حمام شیشه ای | قیمت و بهترین خرید کابین دوشی