درب اتوماتیک شیشه ای

درب هر ساختمان یکی از قسمت های اصلی به شمار می رود که وظیفه ای همچون امنیت افراد ساکن در آن ساختمان را بر عهده خواهد داشت. امروزه نسبت به گذشته این صنعت تحول بسیاری داشته است. در این مقاله شما با قیمت، تعمیرات و خرید درب اتوماتیک شیشه ای آشنا کنیم.

چرا درب اتوماتیک شیشه می تواند انتخابی مناسب باشد؟

همانطور که از ظاهر درب اتوماتیک پیداست بدون دخالت دست و به صورت خودکار باز و بسته می ‌شود. اغلب از این درب ‌ها برای ورودی بانک ها، مراکز خرید و اداری استفاده می‌ کنند که مهم‌ترین علت آن نیز سهولت در رفت و آمد افراد است.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

این محصول مانند سایر دربها از قطعات و اجزای گوناگونی تشکیل شده که هرکدام از آن ها با برندها و کیفیت‌های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. بر همین اساس هرچه کیفیت اجزای مصرفی بهتر باشد به همان میزان قیمت آن افزایش خواهد یافت. علاوه بر این قیمت درب اتوماتیک به عواملی چون اپراتور، اندازه شیشه ها و همچنین تعداد فریم ها بستگی خواهد داشت. در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای موارد زیر موثر است:

1- مواد اولیه با کیفیت

در درب های اتوماتیک ار مواد اولیه با کیفیت استفاده میشود. موادی مانند شیشه سکوریت، آلومینیوم، فولاد زد زنگ و سیستم الکترونیک پیشرفته که در قیمت نهایی این محصول تاثیر میگذارد.

2- طراحی و فناوری

معمولا در این درب ها از فناوری پیشرفته و طراحی پیچیده استفاده میشود که در بهبود عملکرد و زیبایی تاثر گذار است.

3-  نصب و راه اندازی

نصب این درب ها نیاز به مهارت خاصی دارد. فرایند نصب آن شامل اجزای مختلف مانند تنظیمات الکترونیکی و آزمون عملکرد است.

4- سفارشی سازی

برخی از مشتریان نیلز به دربهای شیشه ای اتوماتیک با ویژگی و شرایط خاص هستند که سفارشی سازی محصول هزینه اضافی دیگری به قسمت محصول اضافه میکند.

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

این محصول مانند هر وسیله ی دیگری ممکن است هر کدام از اجزا و قطعاتش دچار مشکل شود، که در این صورت نیاز به تعمیر دارد. قطعاتی مثل موتور، ریموت، سنسور و چشمی، کنترل باکس و دیگر متعلقات همگی بخش های تشکیل دهنده یک درب اتوماتیک هستند که مجموعه ی ما قادر به تعمیر و تعویض آنهاست. برای خرید محصولات دیگر از جمله حمام شیشه ای با ما تماس بگیرید.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

مجموعه ی هیرا درب ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک شیشه ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. مجموعه ی ما با چندین سال تجربه فعالیت در زمینه ساخت و تعمیر درب های اتوماتیک توانسته است ارائه دهنده قابل اطمینانی برای مشتریان خود باشد. برای اطلاعات بیشتر در این از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

  درب اتوماتیک شیشه ای | تعمیرات و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک