درب شیشه ای لولایی

درب از گذشته تا به امروز جزئی از ساختمان ها بوده که دارای اهمیت بسیاری است و همچنین اولین قسمت ورودی هر ساختمان که وظیفه ی حفظ حریم شخصی افراد آن فضا را دارد. نسبت به گذشته تغیر و تحولات زیادی امروزه شامل حال درب ها شده است و با تنوع زیادی به صورتی دستی و اتوماتیک ساخته شده اند. یکی از این ها، درب شیشه ای لولایی است.

این سبک درب از خانواده ی درب های دستی است ولی در قالب و نوع شیشه ای و علاوه بر ویژگی و مزایایی که دارد، عایق بسیار خوبی برای صداست و نصب آسانی به نسبت درب های کشویی دارد.

این نوع درب به دلیل زیبایی بصری خود دارای طرفداران بسیاری بوده و مورد استقبال قرار گرفته است. ترکیب زیبایی ظاهری و امنیت بالا، موردی دلخواه برای هر شخص است که درب شیشه ای لولایی در این مورد منحصر به فرد خواهد بود.

این سبک پرکاربرد ترین انواع درب هاست که در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی قابل اجراست.

شیشه ای که درب لولایی از آن ساخته می شود از نوع شیشه سکوریت خواهد بود و دلیل آن ایجاد امنیت و کیفیت با میزان بالاتر است. سکوریت، شیشه ای نشکن به همراه مقاومت و استحکام بسیار زیادی در برابر حرارت، فشار و ضربه با میزان بالا است که در صورت شکستن به دلیل تبدیل به تکه های کوچک لبه گرد، میزان جراحت را تا حد چشمگیری کاهش می دهد.