درب شیشه ای ریلی

درب ها از خیلی زمان پیش دارای اهمیت بوده اند و در تمامی مکان ها حضور داشته و دارای نقش مهمی بودند و این ایفای نقش مهم تامین امنیت ساکنین آن مکان است.

امروزه شاهد این هستیم که ظاهر درب ها بسیار تغیر کرده است و انواع مختلفی از آن ها در فضاهایی گوناگون به چشم می خورد که یکی از همین انواع گوناگون درب شیشه ای ریلی است.

این درب به صورت دستی و کشویی و به طور افقی باز و بسته می شود و شیشه ی آن در داخل یک ریل آلمینیومی یا استیل حرکت می کند. متریال پروفیلی که برای درب شیشه ای لولایی مورد استفاده قرار میگیرد، در برابر زنگ زدگی و ضربه مقاوم است. این درب دارای دو لنگه است که می توانند هر دو آن ها و یا فقط یکی از آنها متحرک باشد.

شیشه ای که بهترین گزینه برای ساخت درب ریلی است، شیشه سکوریت است چرا که این شیشه از ایمنی و استحکام بالایی برخوردار است. سکوریت در برابر فشار و ضربه تا میزان زیادی دارای استحکام و در برابر حرارت و دمای بالا دارای مقاومت است. این مقاومت در برابر حرارت به روش ساخت آن برمیگردد، چرا که این شیشه درهنگام ساخت تحت حرارت بالایی قرار می گیرد. نشکن بود شیشه سکوریت یکی از بارز ترین ویژگی های آن است.