آلاچیق شیشه ای (گلخانه)

می دانیم که گل و گیاه برای رشد خودشان نیاز به نور طبیعی دارند و نیاز به فضایی دارند که نور و همچنین رطوبت برای رشد بهترشان کنترل شود. آلاچیق شیشه ای یا گلخانه می تواند همان فضایی باشد که گل ها در آن بهترین پرورش را داشته باشند و علاقه مندانشان در کنار آن ها نشسته از دیدن زیبایی و سرسبزی آن ها لذت ببرند.

آلاچیق شیشه ای یا گلخانه ی شیشه ای قابل استفاده برای تراس، روف گاردن و حیاط و ویلا و …. می باشد و می توان زیباترین و کاربردی ترین طرح ها را به صورت فضایی بسته و یا نیمه بسته برای این سبک به کمک مجموعه هیرا درب به اجرا در آورد. در آلاچیق شیشه ای می توان با کمک از میز و صندلی های چوبی و یا طرح هایی خاص تر، فضایی ایجاد کرد که علاوه بر گل ها، افراد هم از نشستن در آن فضا از نمایی شیک و چشم اندازی زیبا لذت ببرند.

اجرای این کار علاوه بر تمامی مزایایی که دارد کم هزینه و مقرون به صرفه خواهد بود و قابل جمع کردن و جا به جایی است. اما لازم به ذکر است که جنس و نوع شیشه ای که برای این کار مورد استفاده قرار میگیرد از نوع شیشه سکوریت است و علت آن به مقاومت بسیار بالای این شیشه در برابر تابش نور خورشید و همچنین نشکن بود آن به دلیل استحکام در برابر ضربه و فشار تا میزان زیادی بر می گردد.